S Ö N D A G

Då va det söndag. Vart tog hela denna helgen vägen? Som tur är har vi hela denna dagen framför oss!

Igårkväll hade vi två vänner här på middag. Vi lagade tacos, kollade på Melodifestivalen (jag hörde typ bara en låt, "Manboy" = bra eftersom jag nattade Neo) och efter de och när Neo somnat spelade vi Monopol i 2 timmar. Det va LÄNGESEN jag skrattade så mycket som vi gjorde och jag hade nästan glömt hur KUL det är att spela sällskapsspel! TACK för den bästa kvällen på väldigt länge! Hoppas på att vi hamnar i samma "by" så vi kan umgås ännu mer vilket ser ut att kunna bli fallet ;)

Idag ska det packas lite mellan varven. Jag fick min sovmorgon idag och sov såå gott trots att Neo och pappa tydligen inte vatt vidare tysta! Skönt att jag ändå kunde sova, det brukar jag inte kunna. Neo har precis fårr mat och sitter i sittern och ser lite nanig ut. Jocke hämtar sina färäldrar som varit i Österrike ocg ev kommer de inom här och säger  "hej" om den liten stund :)

I eftermiddag kommer Jessica o Jonte på fika. Vi har inte setts på jättelänge och Jonte har inte träffat Neo än! :O På tiden med andra ord.

 

Lillprinsen idag <3

//Babymom - Ida

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack själva för en toppenkväll!! Det var jättemysig.

Hoppas ni får en bra alla hjärtans dag. Hälsa jocke o neo från oss. // caroline & anders

2010-02-14 @ 15:55:45
Postat av: Hanna, mamma till Ellen

Vilken goding och vilken snygg killigbody! Hoppas ni haft en bra helg!

2010-02-14 @ 22:22:01
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0