På hemmaplan igen

Nu är vi hemma efter att ha uträttat allt vi skulle idag. Jocke och hans mamma gjorde som så att de körde till huset med en del grejer plus att de ska sätta igång värme, kyl/frys och sedan skotta garageuppfarten. Vi har en egen väg som går ändra fram till huset så det blir MYCKET att skotta ;) Skönt att jag måste ta hand om Neo så jag slipper, hoho!

Så - jag och Neo är ensamma hemma och jag ska nu försöka få så mycket gjort som jag bara kan! Lillen får hänga med i sittern. Han borde somna om en stund och sova ganska länge för hans långa förmiddagsnap uteblev ju idag iom bankbesöket.

Nä - ska man ta det sista i köket tro? Kan undra om det blir köpemat ikväll...? ;) Lika bra de så jag kan packa ner allt NU.

//Babymom - Ida

Kommentarer
Postat av: Johanna - mamma till Leia

sv: Nej, i vanliga fall sover hon minst åtta timmar i sträck :P jag ska absolut inte klaga, sova är hon bra på :)

2010-02-19 @ 17:12:38
URL: http://johannaostblom.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Skönt att komma ut ja.. Känner mig som en fånge i mitt eget hem. Kan inte köra bil och gå upp på väla är inget kul heller.... så vad ska man göra... träna får jag inte det heller... SUCK!!

Puss!!

2010-02-20 @ 00:44:04
URL: http://mizzsweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0