Onsdag - 3 days to go

GODMORGON!

Solstrålen
valde att vakna vid sju-tiden idag och jag kände hur jag nog hade en liten huvudvärk på G och så sant, är väldigt tung i skallen. Har inte tid med sånt trams nu, så mycket jag har att göra här hemma! Får äta en stadig frulle, ta en pilla och hoppas på det bästa helt enkelt :) Saker måste bli gjorda här hemma, huvudvärk eller inte.

Neo har just nu ett fasligt sjå med att stoppa sina händer i munnen. De trycks in så långt att han klöks ju :P (Ojsan, nu bajsade han med, haha!) Jag har nu fått börja smörja hans små fingrar eftersom de blivit så torra efter allt sugande ;)

Nä, fy va hungrig jag e, dax för käk! Men först, blöjbyte igen. Som det smattrar i brallan här bredvid mig! :D

//Babymom - Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0