Ny säng!

Idag ska lillkillen få en ny säng. Vi skulle ju egentligen köpt en i helgen men så fick jag ett mail från Ikea om att de denna veckan har "Barnsliga veckan" och då har de 200:- rabatt på en spjälsäng, samma som jag tänkt köpa! Perfekt! Man får spara in pengar på allt man kan, eller hur? Man blir ju inte rik som mammaledig ;)

Så, när pappa kommit hem och fått i sig en macka eller två kör vi iväg! Hörde att det ev kan finnas ett tillägg till sängen som gör att den vaggar...? Hade vatt perfekt eftersom Neo älskar att bli vaggad, speciellt om han vaknar på natten. Men vi får se vad där finns.

Nu ska jag snart käka lunch men vad tro? Jag har inte mycket lust nu på dagen att laga nått spännande så oftast blir det en macka eller nudlar ;) Vad brukar NI mammor äta till lunch? Några bra tips på något som går snabbt?

//Babymom - Ida

Kommentarer
Postat av: Johanna - mamma till Leia

sv: Va häftigt! Ja, det borde de ju tänka på. Så otroligt gulligt iallafall :D

2010-02-08 @ 12:28:26
URL: http://johannaostblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!



Idag åt jag kassler och potatisgratäng! Potatisgratängen va färdig. super god! sen stekte jag kasslern lite. funkar ju även bra kall. Annars brukar jag göra sallad med pasta, "klämme" mackor. Det blir ju lite mer än bara mackor. :)

2010-02-08 @ 13:38:24
URL: http://mittlivsommammaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0