Nu funkar min dator!

G O D M O R G O N

Äntligen har vi fått upp datorn! Så, nu kan jag blogga som vanligt igen. Jag har dock inte saknat det speciellt mycket med tanke på hur mycket vi haft att göra här hemma :)

Neo sover nu i vårt rum igen och denna natten har han sovit BRA. Jag vaknade första gången strax innan 05 när han satte igång atr fara runt, dock sovandes ;) De andra nätterna här i huset har han vaknat och vatt ledsen. Vet inte om det är flytten eller någon fas han går igenom. Får hoppas han kan sova lika bra inatt igen :) Jag ville ha in honom till oss igen efter en massa spring mellan rummen på natten plus att det är ganska kallt inne i Neos rum, vet inte varför. Kan bero på att hans rum gränsar ut till en stor matsal som är ganska kall och Neos rum har ännu ingen dörr så vi kan inte stänga så värmen kan stanna kvar där inne. Kanske fryser han på natten? Han får helt enkelt stanna hos oss tills vi skaffat en dörr till honom och se om det blir bättre då!

Idag har jag lika mycket att göra som alla andra dagar, här finns att plocka med! Vi börjar sakta med säkert komma i någorlunda ordning. Vi kommer trivas sååå bra!

Nu ska jag ner där nere och leka lite med min skatt!
Kommer ev lite bilder i eftermiddag ;)

//Babymom - Ida


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

Hihi Elion håller också på att böka runt i sömnen mot morgonen :-)

Jo han är väl tidig med en hel del tror jag, till exempel det här med att greppa saker och följa med blicken. Men det som han ligger efter med ligger ju nån annan före med!



Kram!

2010-02-25 @ 12:39:25
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0