Nu blev rutierna knas!

I och med besöket på bvc och föräldragruppen idag så blev Neos sov-vanor lite knas idag. Han brukar sova iaf 1 timme på förmiddagen men inte idag, idag blev den rutinen störd vilket resulterade i en väldigt trött bebis som inte ville sova. Dock inte gnällig eller så utan bara trött och kelsjuk :) Sen kom jag i all hast på att jag va tvungen att köra ner till banken med papper, givetvis när Neo va trött så han somnade i bilen men vi va borta max 20 minuter och sen kunde han inte sova mer, hur mycket han än skulle behövt de ;)

Men nu så somnade han iaf och jag hoppas han kan sova en bra stund nu så han inte blir så trött och gnällig senare, han behöver nanna stackaren :) Men som sagt, inte jag som bestämmer, det gör bebis!

Nu ska jag först ta itu med disken och sen börja packa ner sakerna på toaletterna. Gud va svårt de e att packa för mycket behöver man ju ändå in i det sista. Well, om man skulle råkat packa ner något som man måte ha är det ju inte värre än att man kan plocka upp det igen :)

Hur har er dag varit 'so far'?

//Babymom - Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0