Mys med vänner



Jessica och Jontes besök blev riktigt mysigt och Jessica (som inte alls gillar bebisar, hoho) hade det lite trevligt med Neo. Neo hade också det trevligt såg det ut som även om han lyckades spy ner både sig själv och Jessi. Men, vad kan man vänta sig av en liten bebis? :)



Neo har STENKOLL på vad som händer i vinter-OS ;)



Nu har jag varit och handlat en massa mat och måste säga att de va underbart att gå på Maxi en söndagskväll som denna för jag slapp trängas med en massa folk! Plus att jag jobbar på stället och då brukar det bli att man snackar med alla lite för länge men som ikväll jobbade inte så många så det gick snabbt och smärtfritt ;) Visst, jag gillar att snacka med de jag jobbar med men ibland vill man bara in och ut, eller vad sägs?

Nu håller Jocke på med middagen som blir aningen sen idag och lillkillen sover gott i sittern, sista napen för ikväll innan natten :)

//Babymom - Ida

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej Ida. Jag har två frågor. Hur ligger det till med mamma pengen , får man 80% av sin inkomst vid mamma ledighet ? Det är väl F-kassan som bet ut det?

Hur länge har du tänkt vara mamma ledig?

Ha det bra///Julia

2010-02-15 @ 00:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0