Min mage nu

Jag tänkte visa en bild på min mage, snart 3 månader efter förlossningen. Jag har lite bristningar framtill som kom SISTA veckan! Tack för de liksom :P Hoppas på att kunna få bort dom en aning med någon form av kräm ;)



Såhär ser magen ut JUST NU men inte länge till! De där magmusklerna ska få sig en omgång innan beach 2010! (Säger man inte de varje år, eller vad?)



Även om magen putar och jag har bristningar va det ju helt klart värt de! Kan inte tänka mig ett liv nu utan Neo
<3

//Babymom - Ida

Kommentarer
Postat av: Ida

Hmm tittade precis lite extra på bilden på magen från sidan och det är ju nog inte så tokig iaf! :P

2010-02-12 @ 14:36:17
URL: http://chilisnackan.blogg.se/babymom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0