Måndag - 5 dagar kvar!

G O D M O R G O N!

Här har dagen startat med en VÄLDIGT glad son som skrattar och snackar högt hela tiden! Underbart <3
Vi har fått sova ganska länge inatt eftersom vi va så "duktiga" och gick o la oss strax efter att lillkillen hade somnat. Så vid 21:45 låg i sängen redan vilket tillhör ovanligheterna! Jocke är en kvällsmänniska så det är därför men igår hade han aningen ont i huvudet och föreslog att vi skulle lägga oss. Javisst, inte mig emot ;)

Idag står packning, packning och åter packning på schemat. Isabelle är snäll som kommer och hjälper mig senare idag, tack! Det är ju ganska mycket som ska ner i de sablans lådorna ;)

Nu är det så 5 dagar kvar tills flytt. Snacka om att tiden gått fort, nu ska vi flytta IN! Vi köpte ju huset för 8 månader sedan och då tänkte man "shit, såååå lång tid kvar!" men ack va snabbt det gått. Poff sa de! :D

Nu ska jag nog käka lite frulle, magen kurrar en aning! Lyckades förresten välta ut ett helt vattenglas nu på morgonen och UNDER soffan dessutom. Kul sätt att starta dagen på! Som tur va låg Neo på soffan och smilade åt mig medans jag torkade vilket gjorde de hela såå mycket roligare, haha! Han är en riktig smil-fis!

//Babymom - Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0