Lite blandade bilder



Det va lite kallt i huset första dagen så Neo fick ta på sig den stickade koftan och de stickade "tossorna" som gammelfarmor gjort. Såg riktigt myyysigt ut :) (tossorna är dock försmå tyvärr)



Mammas finis imorse efter förmiddagsnapen! Mobilen ovanför sängen är nyuppsatt och verkar uppskattas massor :)



Lillkillen tränar nacke men han va tröttis så de blev inte många minuter ;)



En del av familjen som hjälpte till att flytta. Här äter vi lunch i vårt nya hus <3



Kaos i vårt blivande matsalsrum ;)



Vårt nya vardagsrum! Kommer ta evigheter innan vi är klara dock. Eller kan man bli "klar" i ett hus? Tror inte de. När man tror att man är klar och nöjd vill man nog börja om igen, hihi! Inredning är så kul. Här kommer förvandlingen gå långsamt men jag ska uppdatera när det väl händer något ;)

Nu vaknade lillen från sin nap och jag ska på att amma igen...jag ammar var annan timme typ för att jag vill producera mera...Som man kämpar för att ens lille ska få det bästa <3

//Babymom - Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0