Idag får vi nycklarna till vårt nya liv

G O D M O R G O N!

Natten har varit ganska springig. Neo har bökat runt MASSOR och jag har stoppat in nappen otaliga gånger! Jag är bara glad att han slapp bli dålig av vaccinet, idag är han lika glad som vanligt igen :)
Jag är dock ganska trött och är trött i skallen. Fick ju upp med lite mindre än en timmes mellanrum från kl 02. Han vaknade och ville upp runt 7-tiden. Men på söndag är det jag som ska ha sovmorgon! Eftersom det är flytt imorron och vi ska upp tidigt får Jocke sova idag :)

Idag får vi så nycklara till huset! Spännande! Så efter banken ska vi ut dit och sätta igång kyl/frys och värmen och Jocke ska skotta annars kommer vi köra fast imorron, sååå mycket snö där e nu och mer ska de ju komma. Vilken otur! :/

Nu ska jag käka lite frulle, magen kurrar.
Neo sitter mätt och belåten i sittern och snackar högt med sakerna som dinglar framför <3

//Babymom - Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0