Hustitt

Idag är jag ganska trött eftersom Neo fart runt som en vilde inatt och 03:45 ville han upp! Jaha, trött som en gnu går man upp, ger lillkillen mat och tror att han ska somna sen (han åt inte jättebra innan han la sig) men nej, han är pigg och vill leka. Nej, här ska inte lekas tänkte jag. Så, jag satt med Neo i famnen där han fick sparka av sig och efter en halvtimme eller så började ögonlocken hänga. Strax innan kl. 05 somnade han...puh! Sen började han böka runt igen vid sju-tiden då Jocke gick upp och lyckades få honom att somna en timme till - tack! :)

Så - från kl. 8 har det varit full fräs här ;)
Idag kl 15:30 ska vi ut till Hyllinge till vårt hus och kolla om de förra ägarna har några möbler vi vill ha. De har låtit de som de inte ska ha stå kvar i vårt hus så vi kan se om vi ev vill köpa något av de. Så maybe vill vi de ;)

Efteråt blir det en tur på Maxi för handling vilket jag inte känner alls för just idag (vet ej varför) men det är ett måste, vi måste ju ha mat på bordet!

//Babymom - Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0