Hej nya veckan!



Då va denna helgen över och en ny vecka står för dörren! Har en del småsaker planerat men inte för mycket vilket känns ganska skönt. Jag behöver ju som sagt packa...uhhh ÅNGEST! :P

Neo har somnat igen och jag sitter och lyssnar lite på musik. Jag har helt kommit på "efterkälken" med musiken sedan Neo kom till oss. Har inte koll på det senaste precis men jag försöker snappa upp så mycket jag kan på radio och tv :) Just nu kommer det gamla godingar som man festat många gånger till ur högtalarna. Tack SPOTIFY! :)

Nu måste jag snart köra ser jag!
Hoppas att ni får en härlig måndag!



Jag och syrran hade lite nagelfixattajm igår. Mina naglar va skabbigare än skabbigast innan kan jag lova ;)

//Babymom - Ida


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!

Jag tycker att du passar mkt bättre i lite ljusare hår... sorry men du ser mkt äldre ut i mörkt. Och vem vill se gammal ut? ;) Så mitt tips i med lite ljusa sling ... & Skit i att permanenta det ....

Ha det bra.

P:S Håller du med mig?

2010-02-08 @ 13:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0