God Natt

Nu säger jag 'god natt'. Neo somnade strax innan halv nio ikväll vilket känns som en fiiin tid ;) Då har man lite egentid på kvällen innan man själv ska krypa ner under täcket.

Neo har haft lite problem med magen nu sedan i måndags. Han har inte bajsat sedan dess och det märks på honom plus att han fiser och det luktar INTE gott :P Jag tror det är för att jag gett honom en del ersättning som komplettering de senaste dagarna...Jag hoppas på att mina bröst efter MYCKET ammning de senaste dygnen ska förstå att de ska producera mer mat till lillkillen. Jag tänkte amma varannan timme ett par dagar till och funkar inte de så får vi nog inse att det helt enkelt inte går...:( Det gör mig ledsen. Men vi kan inte hålla på att amma som galningar hela tiden och ändå ge ersättning om kvällen för att han vill ha ännu mer då så han kan hålla sig natten ut. Det blir antingen bara amma eller bara ersättning. Hur skönt skulle de inte vara att ha mjölk så det sprutar? Tro det eller ej, det längtar jag efter just nu. Well, vi får se hur det går helt enkelt. Går det inte så vet jag att jag/vi verkligen kämpat in i det sista för att det ska gå, mer kan man inte göra :)

Nä, som sagt - nu väntar SÄNGEN! :D

//Babymom - Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0