God morgon Söndag!

Hej bloggen! Igår va jag verkligen utslagen. Trött va bara förnamnet ;) Så de va skönt att lägga sig i sängen igårkväll kan jag lova. Jag har varit vaken en del inatt i och med Neo o är ganska sliten o trött nu med. Detta är egentligen min sovmorgon men jag har inte hjärta att be Jocke gå upp, haha. Jag får lägga mig en stund senare idag istället. Inte för att jag har tid med de men ändå ;) Neo blev jätte skikig igår innan han somnade också. Vet inte alls va felet va. Tror han hade ont nån stans o de va nog inte magen :-S Tog lång tid innan han lugnade sig efter att han slutat gråta stackaren. Jag hatar när jag inte vet vad som är fel o bara kan försöka trösta men så e de ibland. Nu ska jag nog ta lite frukost o sen mysa lite på soffan med min son :) Ha en fin söndag!

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

Hihi Elion är ju så smal så steg 2 passade perfekt, fortfarande egentligen.... Men kändes lite risky ändå när han passerat 6 kg!



Kram

2010-02-21 @ 11:40:18
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0