Garderobsrensning



Nu i samband med flytten tar jag ett rejält tag i min garderob och rensar ut det jag VET att jag inte kommer använda vilket va ganska mycket minsann! Behöver köpa en massa nytt men hur ska man hitta pengar till de? Well, jag ska först träna upp kroppen och därefter köpa kläder annars finns det ju en risk att det jag köper nu inte passar sen :)
Som ni ser är Neo med mig hela tiden. Han skiftade från mage till rygg på golvet (med hjälp av mig) medans jag sorterade allt på sängen. Lillfisen är så snäll, ligger där och flinar och snackar med mig. Kan man önska sig ett bättre sällskap när man håller på med en massa trista saker? NEJ ;)



Hatar när det är stökigt men vad ska man göra liksom? ;)



Underbaringen i egen hög person! <3



Nu hade jag tänkt få i mig lite lunch. Det får bli rester från gårddagens middag, snabbt och smidigt!

(Förresten! Neo har alltid älskat att sitta framför tvn och kolla på allt som rör sig men nu får de va slut med de eftersom jag hörde igår att det kan vara skadligt för deras små ögon! De kan få svårt att läsa mm i framtiden :O Han kan få sitta en liiiiten stund nån gång bara annars får vi underhålla honom på annat sätt. Man rekomenderar inte barn under 3 år att titta på tv men det är enligt mig oundvikligt i dagens samhälle. Jag håller min skatt borta så länge jag kan iaf)

//Babymom - Ida


Kommentarer
Postat av: Johanna - mamma till Leia

sv: Hehe 8 timmar måste man ju få sova utan att vara trött hela dagen. Aafy, jag vet inte om jag nånsin längtat så mke efter våren som nu. :) o precis när det börjar se ut som vintern ska ta slut så börjar det snöa :(

2010-02-17 @ 13:44:57
URL: http://johannaostblom.blogg.se/
Postat av: Katarina

Hej! det med tv:tittandet. Har inte jag skrivit det innan till dig? Annars har jag bara tänkt det. Det e mycket för deras huvud med. Det kan bli att dom sover dåligt och drömmer en massa av det. :)

2010-02-17 @ 14:15:58
URL: http://mittlivsommammaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0