Fullsmockat i källaren

Hmm, jag som skulle packa! Märker när jag kommer ner till källaren att jag inte kommer åt de förbannade lådorna! Visst, hade jag inte haft Neo i selen så kanske. Han började skrika en massa (han gillar inte selen) så jag va tvungen att gå upp igen och när jag satte honom i sittern igen blev han nöjd. Han tittar just nu på "Lyckohjulet", haha!

Nu är det snart tvätt-tajm och jag ser INTE fram emot detta moment! Eftersom Neo INTE vill sitta i selen så får jag bära ner hela sittern (tungt) och sen ska all tvätt med också...det går bara inte. Får springa ner med tvätten snabbt som katten och sen hämta lillbusen ;) Jaja, jag får motion om inget annat!



//Babymom - Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0