Fredagsmys hos farmor o farfar

Svärmor ringde innan och frågade om vi ville ha middag ikväll och ja, de tackar man väl inte nej till ;) Nu har vi ju 5 min gångavstånd till dom vilket är super! Kan Neo tom somna för natten där ju, kan bara lyfta över honom från vagnen till sängen, borde inte va några problem :)

Jag skulle ut o hämta posten innan (nu får man ju gå hela vägen ut till vägen för att hämta den och inte som innan att den kom in genom dörren) och Neo va vaken...jag tänkte att jag tar ju inte vagnen utan jag kan ju bära honom. Sen kom jag på en bättre grej: bärselen. Han gillar ju inte denna men jag va ju tvungen att testa. Så, på med ytterkläder på oss och i med ungen i selen och det funkade så bra! Bättre än när han inte har ytterkläder. Det är något med vår son och ytterkläder, han blir liksom så lugn i dom...:) Så - nån dag framöver tänkte jag testa gå en prommis med honom i sele. Kommer dock inte våga gå så långt eftersom det finns en risk att han börjar skrika hysteriskt ;) haha

Nu sitter han i mitt knä och tycker inte alls det är kul att mamma bloggar, han försöker komma loss, haha! Inget skrik eller så han leker bara orm ;) Vi ska nog gå ner och slå oss ner framför soffan, jag tror Neo behöver sova nämligen :)

//Babymom - Ida

Kommentarer
Postat av: therese

Vilken söt liten son du har :)

Ser att han nästan är lika gammal som min pojk.



therese

2010-02-26 @ 16:12:16
URL: http://oscarochtherese.blogg.se/
Postat av: Johanna - mamma till Leia

Sv: Okej. Det har inte varit några problem med din? Jag bor i Nyköping, 10 mil söder om stockholm.

2010-02-26 @ 17:33:43
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0