FREDAG!

G O D M O R G O N   B L O G G E N!

Idag är en bra dag! Ibland har man bara en känsla för hur en dag kommer bli och jag tror denna kommer bli BRA!

Här startade dagen strax innan halv åtta och Neo har inte farit runt som en galning i sängen inatt så jag har endast varit uppe ur MIN säng 2 gånger, båda för att ge honom nappen :)
Vaknade en gång också av att han gnydde lite men det slutade han med när han fyllde blöjan, haha!
Hur gör ni om era små bajsar på natten? Bytar ni då eller väntar till morgonen? (vi diskuterade de på föräldragruppen nämligen) Jag bytar inte...

Idag står tvätt på schemat från kl 13. Det blir nog sista gången jag tvättar där nere! Oh va skönt det ska bli sen :) Slipper allt slit och släp. Har man en bebis på snart 6,5 kg också så blir det inte lättare! ;)

Nu leker Neo högljut i babygymmet, jag får nästan ont i öronen så han skriker faktiskt, haha! Jag är inte van att han gör sååå mycket ljud av sig men jag älskar de! :D Bara han har roligt så har jag de med!

Nu ska jag borsta gadden och tvätta av mig så jag kan hoppa ur morgonrocken. Denna morgon känns det inte som om jag behöver somna om en gång till faktiskt vilket jag och Neo ju brukar göra så vi kan goooosa! Men somnar han ska jag istället ta itu med disk och sen blir det mera packning! Flytt om EN VECKA!

Hoppas ni fått en bra start på denna fredagsmorgon!

//Babymom - Ida


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Jag tycker att det där med blöjbytet på natten beror lite på vad klockan e. Vaknar dom klockan 2 och bajsar så tar jag det. då e det ju långt till morgonen och det kan bli en väldans röd rumpa och inte så trevliga sår. Men om det e närmre morgonen drar jag inte upp han. Eller så bytar jag snabbt i sängen. Det e underbart att höra hur dom snackar med sina saker. :)

2010-02-12 @ 11:04:47
URL: http://mittlivsommammaa.blogg.se/
Postat av: Linda

Nu är det ju ett tag sedan Ida hade blöja :-) Men när hon hade det och när hon bajsade på natten så bytade jag alltid på en gång. Om man var vaken så man märkte det alltså ;-)

2010-02-12 @ 14:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0