Fredag

HEJ BLOGGEN!

Här välkomnar vi fredagen med öppna armar! Ska bli skönt med en helg eftersom pappa då är hemma :) Imorron ska han iofs spela match och är borta större delen av dagen men vi har iaf kvällen och hela söndagen!

Imorse ville Neo upp vid 6-tiden men vi somnade om tillsammans inne i våra sängar strax innan kl 8 och de va sååå mysigt! Neo låg tätt intill mitt bröst och sussade GOTT! Jag somnade lika gott jag med eftersom mysfaktorn va enormt hög ;) Han brukar inte vilja ligga på sidan så utan vill sova på rygg så detta va en välkommen överraskning! Vi låg och mös till klockan va kvart i tio :D

Nu börjar Neo bli lite nannig igen och då ska jag passa på att plocka undan en massa saker som ligger över allt, blir galen på allt som bara "dräller".
Och just de, Neo har bajsat nu på morgonen! ;) Och vilken bajs det var! Hmm, kanske inte världens mysigaste snack....BAJS! :P

Nä - Neo kallar på min uppmärksamhet!

Hej för nu <3

//Babymom - Ida


Kommentarer
Postat av: Johanna - mamma till Leia

Sv: Vilken är det du har? Det var inga farliga priser direkt men det är ju alltid skönt att få klämma lite på den innan man köper. Är lite långt att åka ner till malmö :P

2010-02-26 @ 11:59:38
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0