Första natten i eget rum

Hejsan! Här rullar det på o jag har fixat så jag får låna ett mobilt internet tills vårt nya kommer så imorron kanske jag kan blogga som vanligt igen :) Tänkte bara berätta att Neo inatt sov i sitt eget rum. Han vaknade ett par gånger o va ledsen men jag stoppade om honom igen o han somnade om. Jag kan säga att jag sov på helspän! Blev klarvaken på en halv sekund så fort jag hörde minsta lilla ljud! Får se hur det går natten som kommer. Imorse va min första tanke att ta in honom till oss igen men tänkte sedan efter. Det va ju första gången vi sov såhär o allt funkar ju inte perfekt första gången så lika bra att köra på så kommer vi alla vänja oss såsmåning om :) Just nu tar lillen en nap. När han vaknar ska de bli nackträning ;) Hörs när vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad du är modig! :-) Vi flyttade Ida till eget rum när hon var nästan 1 år och även då ville inte jag, haha...:-)

2010-02-24 @ 17:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0