En sten

HEJSAN ALLES!

Ja, det känns verkligen som en sten har lyfts från mitt bröst nu när lägenheten är SÅLD! Jag sitter och tittar på bilderna på huset och längtar lite mer för var dag som går! Neo kommer få en fiiin uppväxt där ute, det är jag säker på! Han kommer gilla att ha farmor och farfar NÄRA också, något som jag skulle velat ha när jag va liten. Jag kommer ursprungligen från Varberg, där jag har mestadelen av min släkt, så jag träffade dom inte så ofta som jag skulle velat. Det är något som jag vill ge Neo, en chans att ha alla nära och kära inom ett behagligt avstånd :) Hans mormor o morfar finns 20 minuter bort dom också vilket blir KANON!

Så, nu är det mesta inför flytten klar. Elen, vattnet, sophämtningen, adressändringen, pengarna osv är fixat! Vi gjorde det mesta nu i sista sekund, vi trodde vi skulle bli utan el ett tag men tack vara DinEl löste det sig och utan att vi behövde betala extra (som vi fick göra när vi flyttade till lägenheten) vilket jag som är ekonimiskt lagd gillar, hihi!

Ikväll ska vi så skriva på papprena för lägenheten. De som köpte den har redan skrivit (nu kl. 11) så vi är i hamn! Inget är ju faktiskt RIKTIGT klart förräns man har det svart på vitt!

Annars inget annat planerat idag. Det snöar inte nu så jag har planer på att ta en tur med vagnen nästa gång Neo blir trött och vill nanna, han behöver också komma ut i friska luften lite! Han tar en nap nu så det blir nog att vi ger oss ut framåt eftermiddagen :)



I förrgår fick jag reda på att "New Moon" (i Twilightserien) kommer ut på dvd den 20 februari!! Jag ska köpa en direkt!! Dock flyttar vi den dagen men om de har den på Maxi SKA jag dit en sväng för att inhandla den. MÅSTE MÅSTE MÅSTE HA! :D Jag kunde ju inte se den på bio eftersom lille Neo kom ut just när den hade premiär, hihi! Iofs såååå mycket bättre att föda barn än att gå på bio! ;) Lilla mirakel...<3


Bella och Edward

//Babymom - Ida


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vi såg New Moon i helgen :) Den var grym. Du kan se fram emot den!! Kraam

2010-02-02 @ 12:21:46
Postat av: MR

Hej! Jag blev lite paff när jag såg 20 feb. För jag har läst att det är release den 20 Mars. Och jag kan säga att jag Lääääängtar med tills det kommer! Ha en bra dag,

2010-02-04 @ 10:56:46
URL: http://kanonbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0