En bit på vägen



Det börjar hända en del här hemma nu, nu ser man att det töms på saker! Trots det har vi såklart mycket kvar men jag börjar ändå se ljust i tunneln! :)



Skåpen börjar bli tomma! Dessa skåpen kommer jag dock sakna, de är ganska snygga ;) Men tror att när vi väl är inne i huset har jag glömt dom på nolltid, haha.



Neos rum, som vi egentligen inte kan kalla de eftersom han inte "bott" där inne, börjar fyllas med flyttlådor!



Nu ska jag utfodra en liten kille som börjar bli hungrig sen skall vi nog börja på vår egen middag som även ikväll blir aningen sen :) Vi är dock inte hungriga för vi fikade semlor för lite mer än en timme sedan, mumms!

//Babymom - Ida

Kommentarer
Postat av: Jessica

Semla idag igen????? ;)

2010-02-15 @ 19:54:18
URL: http://krankenschwester.blogg.se/
Postat av: Evelina

Haha vilken KUL dröm!! Roligt att man kan roa även i drömmarnas värld ;-)



Förstår att du längtar till flytten!



KRAM

2010-02-15 @ 23:27:09
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0