Dagens Neo


Här har vi mammas hösäck idag ;)

Bodyn är än en gång från Kappahl och också denna ett reafynd! Jag har ej visat den för Jocke än, haha! Tror inte han skulle gilla den :P
Byxorna är samma som igår, från Lindex likaså strumprona från H&M (har bara strumpor därifrån)

Neo behagade vakna vid 05:45 imorse och fy va trött jag va då! Men, bara till att stiga upp! Neo blev som tur va trött igen efter en timme så vi gick och la oss och sov en välbehövlig stund till :)

Idag ska vi köra Jockes föräldrar till Ättekulla där de ska ta bussen ner till Österrike för att åka skidor! Inte avis, nej då! ;) Efter de måste vi hoppa in på Maxi och handla lite till ikväll. Det börjar bli tomt i skåpen men jag handlar det vi behöver tills ikväll och sen får vi nog storhandla imorron när Jocke är hemma. Tufft om jag ska göra det själv med lilleman ;)

//Babymom - Ida

Ps. Hans röda kinder är tillbaka. Så nu smörjer jag dom en omgång till och hjälper inte de får vi kolla upp varför de blir sånna. Hans händer har små utslag också som jag tror är för han har dom i munnen HELA tiden. Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0