Brillor i bilen



Här har vi ena paret av mina nya glasögon. Måste säga att jag blir ganska yr i skallen av dom nu :P Men de ska tydligen va normalt. Ont i huvudet har jag dock inte haft idag!



Jag måste bara säga att jag ÄLSKAR vårt nya hus! Alltså, det har sååå mycket charm! Blir mer och mer förtjust varje gång vi vatt där! <3



Mammas o pappar favorit i bilen! Han sov när vi kollade huset så de va svårt och veta om han gillade de eller ej ;) Han kan sova där iaf, positivt! :P Men jag tror han kommer älska de! Ungarna som bodde där innan är 5 och 7 år gamla och ville inte flytta trots att de byggt ett helt nytt hus. Mamman o pappan hade fått muta med en ny säng till dom ;) Ja, man gör vad man kan för att göra de små glada!

Strax kommer syrran hit och ska sova här ikväll. Mysigt! Så, imorron kanske vi köe hem henne till mamms o papps så får vi träffa dom också! :)

Ha en mysig kväll allesammans!

//Babymom - Ida

Kommentarer
Postat av: Becka

Riktigt snygga glasögon! :)



Va kul att ni ska flytta till hus! När sker flytten?

2010-02-07 @ 23:53:19
URL: http://beckasinnet.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Du är mega fin i dina brillor... Nu är det du och jag och våra brillor :) Hörs i morgon när jag vaknat :)

Pussen!!

2010-02-07 @ 23:54:34
URL: http://mizzsweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0