Bläää för mer snö!

Flingorna yr utanför fönstret. Det borde vara mysigt. Men nej. Jag är så innterligt trött på detta förbaskade snöande nu som sen kommer förvandlas till blask!

Usch - snart slänger jag mig i solariet bara för att få känna lite värme och få bort lite av denna vinterbleka huden!
När tar det slut?



Neo har varit lite gnälligare nu idag än vad han brukar, jag tror det måste ha med sprutorna att göra. Han brukar ju inte skrika alls, typ, men nu skriker han om man ska byta blöja och så fort man tar upp honom ur sittern! Nästan som om det gör ont när jag tar i honom...Well, imorron är en ny dag och då är han förhoppningsvis sitt nöjda underbara jag igen! (inte för att han inte är underbar nu, hihi!)

//Babymom - Ida

Kommentarer
Postat av: Johanna - mamma till Leia

sv: okeej, tyckte du det var bra? var det värt pengarna?

2010-02-18 @ 16:36:26
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0