Äntligen SÅLD

YES!!! Idag fick vi sålt vår förbaskade lägenhet!!! Visst, vi fick inte så mycket som vi ville men nu kan vi bara konsentrera oss på att vi faktiskt snart bor i vårt underbara hus! Jag ska börja packa ner en massa småsaker i dagarna, KUL! Nu längtar jag ihjäl mig tills det är dax! 19 dagar kvar...:D

Det blev ingen prommis idag, kylan satte stopp! Vi va inne och mös istället.
Imorron blir det nog till att hålla sig inne då med eftersom den ska komma in mer SNÖ! Blää, nu vill jag inte mer...bort med snön! Jag vill ha VÅR!

Nu vaknar nog lillfisen så jag ska kela lite med honom. Jocke ska till tandläkaren kl. 18:10 så det blir inte mat förräns sent. Jag åt ändå lunch vid 14 så jag ska nog stå ut (matvrak som jag är).

Hej sålänge!

//Babymom - Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0