Aj aj i lilla handen...

GODMORGON!

Vi vaknade runt 7 här imorse. Neo bökade runt i sängen och jag brukar låta honom vakna till innan jag tar upp honom, han har stängda ögon ganska lång tid trots han är vaken liksom ;)
Men idag flög jag fortare än fortast upp ur sängen kan jag lova! Jag hörde hur det dunkade till i vaggan och strax därefter hör jag hur Neo börjar skrika för fulla muggar! Han hade vevat och slagit i lilla handen på kanten (trots sånt skydd runtomkring) och de gjorde ju klart ont...Hittills har Neo inte slått sig, detta va första gången och jag kan lova att det gjorde lika ont i mig som på honom! Men det gick ganska snabbt över och sen smilade han åt mig innan han fick mat :) Underbara unge! Ingen större skada skedd alltså men jag tror verkligen det är dax för en spjälsäng nu, vaggan är urvuxen! Får åka till Ikea i samband med flytten :)

Nu ska jag se om Neo kan slumra en stund så jag kan göra detsamma. Neo vaknar minst 3 gånger på natten då jag får upp och vagga honom och ge nappen. Det är nästan på klockslaget samma tid varje natt också, kl. 02:30, 05, 06 och sen går vi upp runt 7 tiden :)

//Babymom - Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0