Why?


God morgon!

Sitter här och klurar på varför jag stannade uppe till kl 12 igår! Nu är jag ju trött som en gnu! När Neo vaknade kunde jag nästan inte öppna ögonen, de va minsann tufft, haha! Och idag blir det inte till att lägga sig tidigt för ikväll kommer min kollega (och resekompis) hit för julmat och VIN! Funderar på att fråga farmor och farfar om de är sugna på barnbarns passning ikväll...;) Men det spelar ju ingen roll egentligen, jag vaknar ju tidigt med eller utan barn i närheten, hihi! :-)


Ville bara lägga till att igår åt Neo en hel skål mat själv, jag gav honom bara 2-3 skedar eftersom jag inte trodde ha skulle klara det själv :-P. Men det gjorde han minsann! Var är min lille Neo som suttade så sött på tutten...? Ibland saknar man honom, hehe!


Nu blir det på med kläder och sen frukost! Jag skulle egentligen ut med pulkan sen efteråt men eftersom jag glömde köpa vinet igår så får det bli Systemet en runda först! Hinns nog med lite åkning innan lillfisen vill sova ändå ;-)


Hoppas ni fått en bra start på dagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0