Vinterns köld är hård...




Idag är det kallt! Bilen visate hela -11 grader när vi kom hem från Maxi. Men solen skiner så det är härligt!



Den här lille killen sover sedan en halvtimme tillbaka. Jag tror att han håller på att bli förkyld igen! Skumt, för jag skrev till en av mina favoritbloggerskor igår att hennes son verkade vara så mycket sjuk medans min nästan aldrig va de ;-). Ibland ska man bara hålla tyst, haha! Hoppas han håller sig frisk till jul men det ska ju alltid vara nån som är sjuk på julafton, inte sant...? Tur e väl de att Neo är lika glad ändå, sjuk som frisk ;-).

Nu ska jag ta tag i tvätten. Tänkte tvätta upp ALLT där inne nu! Har en hel uppsättning sängkläder som skriker på att bli tvättade! HÅLL TYST, jag kommer nu! :-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0