Va vill ni...

...läsa mer av i bloggen? Förutom mitt hus då, haha!


Kommentarer
Postat av: Klumpen

Jag började följa din blogg efter den tragiska olyckan i våras. Av ren nyfikenhet skulle man ju vilja veta vad som har hänt, har dom hittat boven i dramat eller vad? Du behöver givetvis inte skriva om det för du är så utlämnande ändå och bestämmer själv vad du vill skriva om. Jag skänker dig en tanke minst 5 dgr i veckan då jag kör förbi bygget varje dag jag ska till jobbet. Jag minns fortfarande den dagen. Min pappa frågade skämtsamt om vi hade tänt eld på hela kavalleristen för det kom brandbilar och ambulanser farande, han jobbar inne i polishuset. Då började jag kolla på nätet och såg vad som hänt.

Oj då, det var bara en parentes. I vilket fall som helst så tycker jag att du gör ett fantastiskt "jobb" att hålla sig flytande och så positiv som du gör.

Än en gång, all styrka till dig, kämpa på Ida.

2010-12-13 @ 21:06:20
Postat av: Therese

Dig& Neo såklart! (:

2010-12-13 @ 22:01:06
Postat av: Bella

Din blogg är så himla mysig som den är tycker jag. Gillar både att läsa om er härliga vardag och dina shoppingtips med mera. Finns nog inget mer jag skulle kunna önska i alla fall :) För övrigt måste jag ju bara säga att du verkar vara en helt fantastisk mamma till Neo. Beundransvärd! Ha en bra kväll!

2010-12-13 @ 22:46:00
Postat av: johanna

Jag tycker din blogg är mysig o fin som den är! Men det är ju klart..lite inredning och smygtittar hemma hos er hade väl inte vatt fel :) Middagstips kankse? Har funderat på att testa din lax nån dag! :) ha en fin kväll!

2010-12-13 @ 22:54:03
URL: http://growinglove.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med Bella som skrivit, din blogg är bra som den är!! :)

2010-12-14 @ 09:28:08
Postat av: Medmänniska

En gästbok kanske där du kan få "egoboosta" dig lite...och när du känner dig nere kan du gå in där och läsa alla hälsningar till dig!

Bara en tanke...för jag känner ofta att jag vill skicka en liten hälsning/tanke till dig!kram

2010-12-14 @ 15:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0