Två ut, två in

Waggy Dress SEK 349, Sisters Point - NELLY.COMDiamond Trim Jersey Dress SEK 299, V London - NELLY.COM

Fick hem mitt paket med grejerna jag beställde från nelly igår! Dock motsvarade varken bootsen eller klänningen förväntningarna så de fick åka tillbaka! Jag är fortfarande ute efter en snygg festklänning så jag klickade hem dessa två i hopp om att iaf en passar ;)
De är så snygga båda två och om båda passar, ja då får såklart båda stanna, haha!


Nu kommer underbara Carro strax med lunch. We like home delivery! :D


Kommentarer
Postat av: Linn

En konstig fråga som du inte ebehöver svara på.. Jag förstår att Neo tar mycket tid och så. ( Barn är så underbara:).) Men har du börjat få den känslan av att du kan se dig med annan kille i framtiden? Från början förstår jag att du hade svårt att tänka dig ditt liv med någon annan... Men har du börjat få den känslar? Förstår verkligen att du mår mycket dåligt över det som har hänt.. Det är verkligen hemskt..

2010-12-15 @ 16:21:12
Postat av: Anna

Hej Ida!

Hoppas allt är bra, brukar läsa din blogg lite sporadiskt. Du skriver skitbra och Neo är ju bara supersöt :-) Tänkte tipsa dig om Inwear outleten på Väla, ibland är där tradiga kläder men ibland har man tur och kan fynda grejer för några tior som egentligen kostat tusenlappar i vanlig butik!

Väl värd ett besök om man ska fynda...

Ha det bra!

kram

2010-12-15 @ 18:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0