Toning


God morgon!

Idag känner jag mig ganska mörbultad, körde ett extra hårt pass på gymmet igår ;-) Fattar inte vissa som är på gymmet, har de semester eller? Går och strosar runt...Nä, kör HÅRT när du ändå e där säger jag!

Idag ska mitt hår får sig en toning igen! Denna gången ska jag lägga i min egen färg så utväxten försvinner. Vill egentligen ha ljusare än så men vill inte bleka håret mer, det sliter ju trots allt och mitt hår är ändå ganska "burrigt" så behöver inte mer ;-)
Får se om jag trivs i de annars får vi hitta på nått annat!



Vädetläget just nu. Hoppas på en fin dag! Kanske hinner vi med lite pulkaåkning idag...? Eller kanske playdate med Madde och Felicia...? Måste messa henne och fråga med en gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0