Till er


hej , du skrev att du inte får byta till Björk ? varför får du inte det? man får väl byta efternamn om en familj som heter samma går med på det? .. jätte fin son har du =)


Svar: Jag får inte de eftersom jag inte har någon i släkten som heter Björk. Om Jockes familj går med på att jag får heta Björk, hur blir de då med alla andra som heter Björk? Tror inte det funkar så. Jag ska ändå släktforska och se om jag har Björk i släkten :)


En konstig fråga som du inte ebehöver svara på.. Jag förstår att Neo tar mycket tid och så. ( Barn är så underbara:).) Men har du börjat få den känslan av att du kan se dig med annan kille i framtiden? Från början förstår jag att du hade svårt att tänka dig ditt liv med någon annan... Men har du börjat få den känslar? Förstår verkligen att du mår mycket dåligt över det som har hänt.. Det är verkligen hemskt..


Svar: Jodå jag kan se mig med en annan i framtiden. Jag har börjat se framåt mer och mer. Skulle det ramla en underbar kille ner genom skorstenen skulle jag inte direkt sparka ut honom ;-)


Är det bara någon liten värmepump du ska ha? Min pappa jobbar med värmepumpar så behöver du tips och råd så kan jag fråga honom. :) Bara skicka ett mail till mig i så fall om det är något du undrar över. :)


Svar: Jag har som dagt införskaffat en pump nu och ingen liten en, den måste ju täcka 200kvm :-)


Jag började följa din blogg efter den tragiska olyckan i våras. Av ren nyfikenhet skulle man ju vilja veta vad som har hänt, har dom hittat boven i dramat eller vad? Du behöver givetvis inte skriva om det för du är så utlämnande ändå och bestämmer själv vad du vill skriva om. Jag skänker dig en tanke minst 5 dgr i veckan då jag kör förbi bygget varje dag jag ska till jobbet. Jag minns fortfarande den dagen. Min pappa frågade skämtsamt om vi hade tänt eld på hela kavalleristen för det kom brandbilar och ambulanser farande, han jobbar inne i polishuset. Då började jag kolla på nätet och såg vad som hänt.
Oj då, det var bara en parentes. I vilket fall som helst så tycker jag att du gör ett fantastiskt "jobb" att hålla sig flytande och så positiv som du gör.
Än en gång, all styrka till dig, kämpa på Ida.


Svar: Utredningen är klar och rättegången mot de som står åtalade kommer nog i januari-mars...De vet EXAKT vad som hänt och VILKA som är skyldiga för Jockes död. Det känns bra...Kommer dock bli en tuff start på 2011...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter Neo i efternamn? Han borde ju äga rätten att heta Björk och då borde du ju kunna få rätten att heta samma sak som din son?

2010-12-17 @ 17:14:05
Postat av: Ida

Neo heter Björk men det ger mig inte rätten att heta de. Neokhan byta till mitt efternamn eller heta "Andreasson Björk" eller "Björk Andreasson". Eftersom jag och Jocke inte va gifta får jag inte ta hans efternamn...

2010-12-17 @ 20:13:59
URL: http://chilisnackan.blogg.se/babymom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0