Spår i snön


Godmorgon allesammans!

När jag tittade ut genom fönstret när jag kom upp såg jag två spår av vad som ser ut att vara två fotspår, gjort av ett barn...men vart är resten av spåren isåfall...?



Jag kan inte förklara spåren och det retar mig! Vad kan ha gjort dessa spår utan att lämna fler? Kan det vara något som flyger som lämnar så stora spår...? Gahhhh, huvudbry!!


Hur som helst, jag kommer gå och titta och klura på detta hela dagen! Hjälp mig gärna ;)

Idag ska jag röja här hemma och Neo ska vara hos farmor en stund :) Känner att jag vill städa och göra fint innan jag åker till Stockholm på fredag så man kommer hem till ett rent och fint hus!


Ojojojoj vad min mage kurrar! Dax att ge den vad den vill ha, frulle!


Kommentarer
Postat av: Lina

Tror det kan vara snöklumpar som fallit ner, brukar se ut så då. :)

2010-12-08 @ 10:15:49
URL: http://luffselina.blogg.se/
Postat av: johanna

Nä vad tråkigt om det skulle vara nått så logiskt som snöklumpar. Jag tror att det är en liten tomtenisse som skulle kolla att ni varit snälla! :)

2010-12-08 @ 12:32:12
URL: http://growinglove.blogg.se/
Postat av: sofie

d kanske är en mus, ibland bara ploppar dom upp åsså försvinner dom under snön ingen.... XD



Fasst det mest logiska är ju att det fallit snö från taket :)

2010-12-09 @ 09:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0