Slapp och party




Hallåja! Kolla vilken goding som damp ner i brevlådan idag! Jag har inget leopardmönstrat i garderoben så när jag såg att H&M sålde denna för 49:- (!) tvekade jag inte att klicka hem den när jag ändå skulle beställa :) Sitter som en smäck gör den ju också, tack H&M! Nu fattas det bara ett party att gå på ;)



Nu har jag dock hoppat i mina kvällsmyskläder :) Glider inte runt i klänning varje kväll, haha!
Har tänkt plocka fram lite glass (vanlig med chokladkross, HUR GOTT?!) efter en slitig dag med Neo. Han är en gnällspik nu och sova DET ska man verkligen inte göra i onödan! Vakentid idag: 7-11.30 och 13-19...omg, att han orkar! Men sova? Icke! Nu när klockan va 19 kunde hans lilla kropp inte hålla sig vaken längre och däckade direkt efter vällingen. Nu ska jag bara slappa! Hur orkar ni mammor vars barn inte sover på dagen längre? Eller barnen är "snällare" då? Hmm, tur att man inte kan se in i framtiden!


Hoppas ni får en mysig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0