Skönhetsoperationer


Jag sitter och tittar på ett program på kanal 5 om skönhetsoperationer som gått snett och där de vill varna folk för allt som kan gå fel med en operation. De dom visar är verkligen skräckexempel, stackars människor! Märkta för livet med FULA ärr och vissa är nästan helt vanställda...:-(

Visst finns det mycket som kan gå snett med en skönhetsoperation och det är bra att dom visar allmänheten vad som KAN hända.

Jag har iaf bestämt mig. När jag är klar med barnafödandet och amningen så ska jag operara brösten och det har jag sagt ända sedan jag blev gravid med Neo. Jag vill inte ha MEGA bomber som vissa lägger in utan kanske en liten c-kupa, hade nog passat min kropp fint. Eller en stor b-kupa...Jag har ju ingen aning om egentligen vilken storlek de ska ha utan vet bara att de INTE får bli för stora, de ska se så naturliga ut som möjligt.

Men, detta är ju en fråga för framtiden så inte lönt att planera ännu, haha. Kommer nog dröja många år innan "familjen är klar"...även om det går att amma med sillisar så vill jag inte de. Brösten blir ju hängigare efter amning oavsett om man har silikon eller inte så det är alltså smartast att vänta tills efter barn så man slipper operera dom igen.


Klänningen passade inte förresten, den får åka tillbaka igen :-(. Well well, you can't win'em all...



Det blir alltså denna klänningen till nyår :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker denna klänningen va snyggare! :)

2010-12-29 @ 00:00:42
Postat av: Charlotte

Hej tjejen...

Tyckte din klänning var super fin.

Om du ska göra en operation så kan man inte säga vad det är frö kupa man ska ha utan du får prova dig fram sen får man se vilken kupa det blir. Jag sa att jag skulle ha en c kupa men när jag provat ut rätt storlek o allt så har jag nu en E-F kupa... Puss

2010-12-29 @ 21:59:02
URL: http://mizzsweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0