Shopping


Har ni shoppat på mellandagsrean idag? Jag har bara legat hemma och slappat och sovit samtidigt som Neo men imorron ska vi ge oss ut och ta en dags shopping. Vi har båda fått massor med pengar i julklapp och för dom ska vi handla de som behövs. Jag behöver termobyxor och Neo tvådelade pyjamaser. Jag har ett par saker på min "vill-ha-lista"också som jag ska kolla på och KANSKE unna mig! Får se hur shoppinghumöret är imorron :-).

Sen är det ju veckohandling imorron igen men eftersom vi inte varit hemma sedan i torsdags så är det inte så mycket som behövs släpas med hem som tur är, haha! Handla är väl tråååkigt??


Neo somnade nyss och jag ska äta några noblesse och mysa i soffan. Hoppas det går nått bra på tv! Annars har jag faktiskt en nyinköpt film som ligger och väntar som tur är :-). Imorron är det förhoppningsvis dags för träning igen om Neo kan vara hos farmor en stund.


Hur har ER jul varit bästa läsare?



Neo i torsdags hos gammelmormor och gammelmorfar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0