Saturday


God morgon bloggen!

Kände att igår va ingen bra bloggdag, vi får väl ta igen den idag ;)

Natten har varit ok. Neo är förkyld och har därför fått sova hos mig halva natten. Han vaknade runt tolv och då fick han somna hos mig och det gick super. Det är myigt att ha honom hos mig ibland <3

Idag ska jag träna, yes! Har inte tränat sedan i...vad blir de...måndags? Känner en liten abstinens faktiskt ;)
En annan sak är att jag inte rökat sen i måndags heller! Lite stolt är jag men jag har alltid vetat att vill jag sluta kommer de inte bli svårt att göra de och de har de inte varit heller. Jag har liksom inget nikotonbehov trots att jag rökt ganska mycket...eller inte mycket men nog för att jag skulle "bli fast". Alla definierar vi "mycket" olika...
Hur som helst, rökfri är jag och tillåter mig endast ta en om jag mår riktigt piss eller om det är fest och jag då känner för att ta en...Skönt att känna sig färsch igen faktiskt :)


Nu ska jag nog plocka fram dammsugaren här hemma, golven är i STORT behov av en omgång! Sen kanske man skulle få i sig litta mat också...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0