Prommis i snön


Givetvis snöade det en massa när vi skulle ta en prommis till Maxi innan kvällsmaten. Så det va bara att pälsa på sig och ge sig av. Neo älskar dock snön och när det snöar är det ännu roligare, då tittar han på flingorna och säger "ååhhh" :-)



Denna sista bilden är snygg! Vagnen låg i bilen så för att jag skulle kunna fälla upp den efter att ha tatt ut den så fick Neo snällt sitta i bagaget sålänge! Iochmed att han inte kan gå kan jag ju inte sätta ner honom på marken ;-)


Nu sover lillpojken efter lite lessamheter. Jag ska ta mig nått att dricka och sen sätta på en film, om det mot förmodan inte går nått bra på tv.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhåå så himla söt han är din lille Neo! :)

2010-12-17 @ 21:23:19
Postat av: Annica

Hejsan Ida, har följt din blogg ett tag nu och det är en av de bloggar jag går in o läser på varje dag. Följer några stycken o bivit lite beroende. Ibland funderar jag t o m själv på att börja skriva men undrar om det skulle vara intressant nog för att någon skulle vilja läsa det, eller så skulle jag nog bli nojjig o vara rädd för att bli "igenkänd". Hur tycker du det är? Kan tänka mig att du har en hel del läsare, och världen är liten, kan du inte ibland känna dig utlämnad o att det är många som vet så mycket om ditt liv o du har inte en aning om vem någon är. Att du blir tittad på. Låter kanske helt vrickat. Fast e man som jag, har en fasad och låter inte vem som komma bakom och se verkligheten, är en blogg ett stort steg att ta. Jaja, jag gillar din blogg iaf. Du verkar vara en stark tjej! Lycka till i livet. Kram Annica

2010-12-19 @ 15:18:24
Postat av: Ida

Hej! Jag tycker bara det är kul att skriva, tänker inte så mycket på om jag blir igenkänd eller inte :) Jag har blivit de av några som dock inte vågat komma fram och hälsa och det tycker jag är synd, sånt är ju bara kul! Men jag skulle dock aldrig vilja vara mega känd, då är man ju verkligen utlämnad!

Om du vill skriva blogg så strunta i hur många som kommer läsa den! Jag började skriva eftersom jag tyckte de va kul och inte för hur många jag trodde skulle vara intresserade...men efter att olyckan hänt sköt ju mitt läsarantal i höjden! Man måste nog komma med nått "speciellt" om man ska få många läsare...

Men bry dig inte om de, vill du skriva så skriv! ;)

Ojdå, detta blev aningen flummigt svar kände jag...;)

2010-12-20 @ 12:55:56
URL: http://chilisnackan.blogg.se/babymom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0