Ojdå! Risk...

...för dååålig uppdatering!
Well, även den bästa kan "fela" ;-).

Vi hade en supermysig dag igår och jag hann alltså inte med att skriva! Så, här kommer hela gårdagen i ett inlägg :-).

Det började med att jag och Neo som sagt körde till Systembolaget, vinet blev inhaldlat!

Sen var det raka vägen ut i pulkabacken med Anders o Carro.



Anders fick allt ta och bära Neo en bit i pulkan då det inte fanns snö på vissa ställen av gångstigen ;-).



Neo bara sitter med öppen flabb och ler när han själv åker ner för backen! Min myskille <3



Snön skulle faktiskt inte in i munnen utan han stoppade den i näsan, tokungen!



Anders hämtade en pulka hos sina föräldrar så vi stora också kunde åka!



Myyysigt att åka tillsammans!


Åter till något helt annat! Fortsättningen på dagen...:-)

Neo somnade gott kl 13 och strax därefter kom min bror och hans sambo förbi. Inte länge efter de dök mamma o pappa också upp så det blev en massa snackande och pappa hade bilduppvisning på deras renovering hemma, de blåser ut typ hela bottenplan och öppnar upp! Nytt kök och ny toalett, inte alls avis! ;-) Det kommer bli så fint! De va på tiden, haha!

När alla hade gått kom Linda hit. Vi åt vårt julbord och sen körde vi och lämnade lilleman hos farmor o farfar och sen vidare till Anders o Carro för poker och dricka! Sypermysigt va de som alltid <3


Så, inatt har jag fått SOVA! Jag vaknade runt 9.30, galet! Galet skönt! Jag hade helt glömt känslan av sovmorgon ;-)



Slänger in en gårdagens....

...outfit.

Oversize tröja/kofta, Gina
Leggings, Cubus
Linne, Gekås




Nu vaknade min övernattningsgäst. Dax för frulle! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0