...och så va de över för denna gången


God middag allesammans!

Och god fortsättning! På denna sidan datorn är det en seg Ida som skriver...Det blev sent isäng igår och kanske en eller två shots för mycket...?
:-) Så sällan jag dricker alkohol numer så det känns i skallen när man väl gjort de, haha!

Julen har vatt mysig trots saknaden av MIN Jocke...Jocke ville ju så gärna hålla i julen nu när vi flyttat till hus, sjukt att han bara hann bo i de en månad drygt...:-( Livet är kort, hårt och intensivt! Bäst att hålla i sig...

Tänkte bjuda på lite härliga julbilder. Dock håller jag större delen av julen privat, inget som jag vill dela med mig för mycket av på bloggen :-)



Neo träffar Tomten. Till en början kom det en tår eller två men sen gick de hur bra som helst! Tomten är ju ändå ganska snäll ;-)



Neo tillsammans med gammelmormor på juldagens morgon.



Mammas lille tomte igårkväll :-)



Neo och farfar nu imorse. Riktiga slöisar, haha!



Jag fick ett navelsmycke av systeryster i julklapp! Den är bara SSÅÅ jag ;-) Love it!




Julklapp från "svärföräldrarna", en trådlös ljudanläggning till min iphone! Hur bra är den inte?! Nu ska jag KASTA ut min förbannade radio i köket som bara skorrar hela tiden! :-)


Nu så ska jag vila i soffan en stund, är trött! Neo sover gott sedan en halvtimme tillbaka :-)




Kommentarer
Postat av: Malin

roligt att du gillade navelsmycket :D som sagt är det bara SÅÅ du, tänkte på dig direkt när jag såg den! PUSS

2010-12-26 @ 20:51:44
URL: http://maoulinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0