Nya naglar


God morgon världen!

Idag vaknade lilltjommen kl 7, helt okej :)
Han är alltså helt speedad nuförtiden när han är vaken! Ska vara överallt och helst PÅ mig! Klänger som en liten apa! Någon som har erfarenhet av att 1 åringar går igenom en "klängighetsfas"? :)

Idag ska jag äntligen göra mina naglar igen och denna gång med jultema såklart ;) Röda blir det minsann, bild kommer såklart!

Innan nageltiden ska jag och Carro kika runt på luftvärmepimp till mig. Här är så kallt att...ja...barn titta bort, nippelsen kan skära gemon IS! :P HAHA
Så, det måste verkligen hända nått på värmefronten är hemma...


Nu måste jag underhålla en uttråkad son. Han kan liksom inte leka själv längre utan ska vara där jag är HELA tiden...Så, då får jag ju placera mig på hans rum så han kan leka ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

Är det bara någon liten värmepump du ska ha? Min pappa jobbar med värmepumpar så behöver du tips och råd så kan jag fråga honom. :) Bara skicka ett mail till mig i så fall om det är något du undrar över. :)

2010-12-14 @ 09:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0