Min nya hårfärg...igen!




Då va jag brunhårig igen och väldigt nära min egen hårfärg vilket va så längsen, kan inte minnas när jag va "mig själv" senast, haha!
Det va helt enkelt för jobbigt att underhålla det blonda håret även om jag älskade de! Blir väl ljus till sommaren igen skulle jag misstänka. Men detta är fint, trivs bra änsålänge ;-) SKÖNT att slippa en ful utväxt om inget annat!


Jag har fått storstädat i köket idag trots en överhängande trötthet. Plockat bort allt som inte hörde hemma där och fått bänkytorna fria, såå härligt! Det ser så rent och fräscht ut när det inte ligger en massa prylar på och dräller!

Nu ska jag dock bara slöa i soffan, ev ta en tupplur, Neo somnade nyss.

Alla andra rum får vänta på städning tills i eftermiddag eller imorron. Måste handla mat tills imorron i eftermiddag också så får se vad som hinns med :-)


Hoppas er dag startat BRA...?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Va snyggt de va.

Vilken hårfärg och vilket märke använde du?



Gott nytt år till dig och din lille prins

2010-12-30 @ 13:52:59
URL: http://lindii.webblogg.se/
Postat av: Ida svarar

Tack så mycket! Min frisör kompis använde 7N och 6N, en till utväxten och en till topparna :) Märket hon använde var Goldwell men hon brukar alltid ha Matrix som hon trivs bättre med men jag blev supernöjd! :)

2010-12-30 @ 19:32:22
URL: http://chilisnackan.blogg.se/babymom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0