Min beställning


Agathe Leggings SEK 149, Jeane Blush - NELLY.COMDebby Dress SEK 249, Motel - NELLY.COMJoanna SEK 199, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Leggings, 149:-
Klänning, 249:-
"Uggs", 199:-

Det här blev hemklickat från nelly som nu har fraktfritt. Om plånkan hade tillåtit hade jag beställt mer! :) Men är ganska nöjd! Nu hoppas jag att allt passar :) Hatar att behöva skicka tillbaka...!


Sitter här vid datorn, "inmoppad", jag väntar på att golven ska torka så jag kan fortsätta med städningen! Toaletterna och dammning kvarstår! Det är härligt att ha barnvakt om man ska storstäda, det går ju sååå fort då!
Och farmor myser mer än gärna med Neo! Han är såååå gosig nu och ska kramas, pussas och klänga hela tiden, i love! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0