Middagstips


Vill ni ha middagstips? Jag är inte världens bästa kock men jag kan laga mat.
Här kommer iaf våran middag jag lagade till oss ikväll :)

Laxfilé med ris, kall lemonsås och broccoli.



Sätt ugnen på 200 grader. Krydda laxen efter smak (tex citronpeppar) och smörj sen på ett lager creme fraishe ovanpå. In i ugnen ca 15 minuter.



Koka ris. Jag har riskokare, love it!



Koka broccoli.



Blanda såsen. Den jag kör på är från Knorr och ska blandas med 2 dl creme fraische :)



Färdig middag till stor och liten!



Uppäten middag av stor och liten!



Denna middagen är SUPER enkel och SUPER god, jag älskar fisk!


Nu ska jag leka med Neo innan bad och läggdax!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack för tipset

det skall jag prova

kramar

2010-12-07 @ 21:48:39
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0