Lucia


God morgon!

Kl 03:30 inatt tyckte Neo att de va dax att ställa sig upp i sängen för första gången! Mammas stora kille <3 Eftersom han inte ville sluta ställa sig upp trots att han va sååå trött fick han sova hos mig och vi sov till strax efter 7:30 :)

Idag ska de två sista klapparna inhaldlas, till "mina" två kusinbarn! Det är egentligen Jockes kusinbarn men jag ser dom som min släkt också så jag säger "mina" :) Jag vet vad jag ska köpa vilket är skönt! Vi åker till Väla när dom öppnar kl 10 för att slippa FÖR mycket FOLK! Jag fick typ panik i Stockholm med så mycket folk...dit flyttar jag ALDRIG! Stod UNDER två armhålor på tunnelbanan liksom, rätt najs...NOT! Helsingborg är PERFEKT för mig/oss.


Nu blir det frukost! Frågan är dock: risgrynsgröt, smörgås eller flingor? I don't know...!


Kommentarer
Postat av: Linda

<3

2010-12-13 @ 10:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0