Klipp klipp




Då va han nyfrisserad min lillepojk! Han är en så duktig kund säger Carro så vi hoppas att han fortsätter vara de ;-)



Kanske mamma också behöver klippas? Topparna skulle nog inte skadat :-) Får bli efter jul om Carro har tid en sväng innan nyår...


Neo har feber ikväll och har svårt att sova...Nu har det dock varit tyst ett tag där inne så hoppas att han kommit till ro! Han har ju fått Alvedon...

Jag ska hålla lite egenmys i soffan nu efter en lång kväll. Anders o Carro kom på middag, som serverades halv åtta för att vara anpassad till Anders jobb så har inte hunnit varva ner som jag brukar än :-). Mysigt dock att ha middagsgäster så jag slipper äta ensam. Brukar ju inte vara ensam eftersom Neo äter med mig men att ha en vuxenkonveration vid matbordet är nått jag kan sakna...

Hoppas er dag varit FIN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0