Kärleken finns alltid där


Dagen har börjat ganska gnälligt och min stubin är mindre än minst. Känner mig som en USEL mamma för tillfället eftersom jag pratat ganska högt till Neo, sagt "NEJ" med stooora bokstäver...:( Stackars liten...och stackars mamma som inte har någon som kan ta över...Visst finns det folk som kan ta över men det vill jag inte...vill ju ha Jocke :( En pappa som kan ta över, ingen annan.


Hur som helst fick jag ÄNTLIGEN Neo till att somna! Hur trött han än va så skulle han vara vaken och gnällig...suck! Men hoppas på att han vaknar på rätt sida sen och är den gullungen han brukar vara.


Min syster med kille kommer snart och då ska vi äta ris ala malta! Mums! Premiär för denna säsong ;)
Efter de, när Neo vaknat, vill jag ut i snön och leka! Åka massa pulka...har dock ingen vuxenpulka utan bara en babypukla till Neo. Well, jag nöjer mig med att se honom åka och ha KUL! <3
Det har snöat hela dagen och det bara fortsätter komma! I vanliga fall gillar jag inte när de snöar så HELA tiden men idag är det helt okej av nån konstig anledning :)




Mamma älskar DIG även om hon har svackor ibland <3


Kommentarer
Postat av: Klumpen

Ida, jag tror inte att det finns någon förälder som aldrig höjer rösten till sitt barn.

Jag vet när vår äldsta var liten och hade komjölksallergi. Innan vi fick veta detta var hon fyra månader och i fyra månader gallskrek hon som en stucken gris. Vi gick och bar henne dagarna i ända, dagtid som nattetid. Just då kanske man inte höjde rösten men tålamodet var minus emellanåt och ibland hade man tankar som man inte ska skriva här. Idag är hon dock världens goaste sexåring.

Okej, vi var två men även när man är två så tryter tålamodet ibland.

Kämpa på, du är ett levande bevis på att fast det är tufft så reder man sig ganska bra själv.

Sen har jag full förståelse för att du saknar mannen i ditt liv.

2010-12-05 @ 13:56:25
Postat av: Helena.

Du är så jäkla duktig som klarar detta på egen hand. Vem hade klarat det, först förlora sin framtid och sen tänka på ett barn. Jag är så stolt för att det finns människor som du. Jag beundrar dig Ida!

2010-12-05 @ 16:03:27
URL: http://helenaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0