Juligt


Hmm ett mysterium har uppstått! Jag hittar bara HALVA vår julgran...:S Jag trodde båda delarna skulle ligga på samma ställe men icke! Har kollat runt i förrådet och hittar alltså inte ovandelen...Irriterande eller? Jag tänkte sätta upp julgranen idag nämligen. Tidigt, i know, men jag håller med en tjej vars blogg jag läser att när julafton och nyår varit då vill jag ha bort julen, då är det liksom över. Och har man då satt upp granen strax innan julafton så står den ju bara där i drygt en vecka..."Trettondagknut, dansas julen ut" dansar inte jag efter. Hellre sätter jag upp granen nu och dansar ut den dagen efter nyår :)



Mina fina vänner Anders o Carro kör på vit julgran iår! Hur fin är den inte? Jag funderar starkt på att köpa en vit till detta året och hoppas på att jag hittar resten av min gröna julgran tills nästa år, haha!

Om jag köper en vit blandar jag dock upp den med RÖDA kulor! RÖTT verkar vara bloggens tema denna december ;)



Köpte Neos julkläder igår! Mer än såhär får ni dock inte se...:)


Kommentarer
Postat av: Klumpen

Hej Ida, vi är likadana i vår familj. Tidigare år har vi satt upp vår gran till advent för vi tycker det är så mysigt och med tanke på att ungarna ska få njuta lite och känna av att tomten är på väg.

Detta året har vi dock inte fått upp den än men inom kort står den nog i vardagsrummet och lyser :)

2010-12-02 @ 12:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0